luni, 15 iulie 2013

Excursie in spania



In momentul in care ne dorim sa ne facem planuri de concediu primul lucru pe care il facem este sa cautam pe google oferte. Exact acelasi lucru l-am facut si eu acum cateva saptamani, dorindu-mi sa imi petrec vacanta de vara de anul acesta in Spania. 

Da, tara lui Don Quihote si a iubitei lui, Dulcinea. 

Am dat cautare pe google cu "Oferte Spania 2013" si am gasit extrem de multe oferte pentru aceasta tara. Toate locatiile cunoscute te tenteaza cu fel de fel de oferte, ispitindu-te sa le vizitezi. Spania, cu clima ei schimbatoare, in sud si est fiind mediteraneana, iar in nord climatul este oceanic este o tara potrivita pentru toate tipurile de persoane, si pentru cele care vor sa practice turism cultural, cat si pentru cele care isi doresc o vacanta la malul marii, de relaxare.

Ca si transport alegem avionul, cel mai ieftin bilet de avion catre Mardid nu costa mai mult de 100 Euro (daca este cumparat cu 1-2 luni inainte) si  aveti grija din ce agentie cumparati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu